pátek 10. března 2017

Ptačí motiv

Po delší době jsem se dala do vyšívání. Předlohy jsem našla na Pinterestu a po večerech jsem se do nich pustila. Na zadní stranu polštářků (nebo jehelníčků) jsem použila puntíkovanou bavlnu a na okraje našila hnědou krajku. Ptačí budky obrázku na mě působí jarně, ale plody na větvičkách spíš podzimně - inu všestranně :-) Jen si vybrat.



Na keramické srdíčko jsem použila ptačí razítko, to jsem koupila na prosincovém vánočním jarmarku, a teď v předjaří se mi náramně hodilo. Za dva týdny bude v místní kavárně velikonoční jarmark. Jsem zvědavá na jarní výrobky a co z nich mi ,,cvnkne do nosu."
V pondělí jsem v Lidlu neodolala zvonečkům. Až se oteplí, dám je na zahradu.

Krásný víkend!

6 komentářů:

  1. Ivanko moc krásné jehelníčky jsi ušila a vyšila.. Barva zvonečků je kouzelná. Krásný víkend.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Zdeni, tyhle zvonečky mám ráda. Měj se hezky!
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivanko, nádhera!!! Krásný polštářek, skvělá kombinace s puntíkem a výšivka prvotřídní!!! Měj hezký víkend, Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, krásné křížkové vyšívání. Já mám křízek moc ráda, ale nějak na něj špatně vidím - tak se radši do něj nepouštím a obdivuji. Zvonky jsou už předzvěstí blížícího se jara . Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ivanko, já už taky na vyšívání nevidím nejlíp, a proto mi to déle trvá. Ale zatím bojuju 😉.
      Krásnou neděli!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.