úterý 22. listopadu 2022

Spousta roliček

S plnou taškou papírových roliček jsem šla na další večerní setkání naší kreativní skupinky. Některé z nás tu říkají ,,du do krúžku." Scházíme se, s malými obměnami členek, už neuvěřitelných devět let! 

Roličky jsme potřebovaly na výrobu vánočních hvězd a andílků, kterými jsme se inspirovaly na internetu. Já jsem se tedy jen dívala, protože moje pravačka ještě nestříhá, i když je dlaha už sundaná. Ale radila jsem :-), vařila čaj a kávu a poslouchala holčičí povídání.

Holkám to moc šlo. Stříhaly a soustředěně lepily. Vytvořily hromadu krásných hvězd a užily si příjemný večer.





8 komentářů:

  1. Taky mám pár takových hvězdiček vyrobeno. Svým způsobem je to příjemná práce. Tak ať je ruka co nejdříve v pořádku.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. krásné hvězdičky a andílci, taky mám plno roliček pro naše holky tvořilky..... nejlepší rehabka na ruku je hrabat se ve fazolích či hrachu - nasypat do mísy a hrabat. Mně to pomohlo hodně. Přeji, ať se zadaří. Z Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, děkuji za radu, cvičím, tak uvidím... Zdravím do Jizerek! Měj se hezky!
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivo, hezké tvoření a je fajn, že máte takový kroužek. Přeju hlavně hodně zdraví, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, moc hezké tvoření. Také často využívám ruličky pro tvoření s dětmi. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za komentář, přeji pohodové vánoční čekání!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.