sobota 19. září 2015

Ostré zoubky

,,Dobrý den, posaďte se. Sestři, krátkou jehlu." Tak začalo páteční ráno u zubaře při plánovaném zákroku. 
V očích slzy - samovolně :-), pak šup, šup. Trochu víc tekla červená, sestřička mě proto s tampónem v puse posadila v boční místnosti, asi ať v čekárně nestraším ostatní pacienty. Po chvilce jsem znovu seděla v křesle, pan doktor dokončil práci a já mohla odejít. Spokojeně. 
Odpoledne zalévám doma květiny, a co to? Ještě někdo tu má ostré zuby! Všechny vršky u plazivky kalanchoe jsou pryč!


Nějaká potvůrka, kobylka nebo spíš housenka nechala na parapetu jen pár hovínek. Hledám toho vetřelce a nic. Nenašla jsem ho. Ale asi se mu u nás moc líbí. 
V oxalisu mi vykousl z té lásky srdíčko.

5 komentářů:

  1. Ivo, to vykousnuté srdíčko nemá chybu :-) Měj se krásně i s vetřelcem, Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, jen doufám, že nespase všechno :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Aaach zúbky, ani v jednom pripade nie dobre :-( dúfam že už si v pohode a všetko je ok. Votrelca treba najsť lebo ti tam všetko zje :-) Ale to srdiečko fakt nema chybu :-) Prajem krasnu nedeľu.

    OdpovědětVymazat
  4. Aaach zúbky, ani v jednom pripade nie dobre :-( dúfam že už si v pohode a všetko je ok. Votrelca treba najsť lebo ti tam všetko zje :-) Ale to srdiečko fakt nema chybu :-) Prajem krasnu nedeľu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se cítím dobře, díky, ale tu housenku, nebo co to je, jsem nenašla. Před chvílí jsem se znovu dívala...
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.