pondělí 28. září 2015

Podzim začal

Podzim se hlásí ochlazením, což se projevilo u nás doma rýmou a pokašláváním. Preventivně nasadíme sirup a vaříme hektolitry čaje. Na sluníčku je dobře, ale ve stínu je citelně studeno. Na zahradě se udělá to nejnutnější, něco se ostříhá, něco schová. Kohlerii jsem z venkovního parapetu musela uklidit, asi nesnáší noční nízké teploty a některé listy jí zčernaly jako při mrazu.
Leonka přinesla z venku plody kdoulovce. Krásně mandarinkově voní a tak jsme je přidali do naší podzimní misky.


Milujeme sýry. Jakékoliv. A proto mě oslovil recept na internetových stránkách - gruzínský sýrový koláč - chačapuri.  Vyzkoušela jsem ho a mohu doporučit. Vše najdete TADY.


Stihla jsem vyfotit poslední dva kousky, ale jen tak tak...

6 komentářů:

  1. díky za odkaz na koláč, hledala jsem. Už se na něj těším. Jinak vypadá krásně a chutně.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoj vypada úplne fantasticky...musim ho skúsiť aj ja, dik za recept. Robim podobny ale so sladkym tvarohom. Ahoj maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, Mery, moje maminka pekla dvojitý koláč. Sladký tvaroh uvnitř a nahoře klasicky ovoce s drobenkou, nejlepší byl s jahodami nebo borůvkami... mňam :-)
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, koláč určit vyzkouším,nachlazení nás také postihlo - už to začíná, ale jinak je podzim nádherný svými barvami.
    Měj se hezky iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy podzimu jsou opravdu krásné... a vůně spadaného listí, ale to teprve bude. I ty se měj hezky!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.