čtvrtek 3. září 2015

Variace na sluneční paprsek

Tak si sedím a háčkuji kytičky podle nového vzoru. Nedávno mě po delší době navštívila bývalá kolegyně, ale stálá kamarádka Zlatka a přinesla mi speciál Diany. Tady ten vzoreček byl. Nedalo mi ho nevyzkoušet. Zpočátku jsem se trochu ztrácela a občas jsem musela to háčkování odložit. 
Na stůl přes zatažené žaluzie zamířil pruh letních slunečních paprsků a ten si pohrával s listy hortenzie, vodou ve skleničce i s tou odpočívající krajkou. Místo háčku v ruce mobil a focení...




2 komentáře:

  1. Ivo, sluníčko umí kouzla a konečně i já beru sluníčko na milost a mám radost z teplot kolem dvacítky, kytičky vypadají moc hezky, těším se co z nich vykouzlíš, hezké sluncem zalité dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! I já jsem zvědavá, na co je použiju. Zatím háčkuju, háčkuju...
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.